SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Friday, February 19, 2010

SMS FREE 1MALAYSIASMS

Nama: aleh
Email: md2u07@yahoo.com
Website:
Tajuk: SMS FREE 1MALAYSIASMS
Iklan: KEMPEN 1MALAYSIASMS.COM, memperkenal produk percuma sebagai platform pemasaran melalui khidmat sms.. berbekalkan moto " Reconnecting People Anytime Anywhere Everywhere " platform ini menyediakan khidmat terbaik kepada syarikat-syarikat untuk memasarkan produk mereka melalui sms, selain itu platform ini disasarkan kepada peniaga-peniaga kecil sederhana iklan dengan sms, agen-agen insurans / takaful iklan dengan sms, pentadbir-pentadbir sekolah kerajaan atau swasta info dengan sms, butik-butik kecantikan iklan dengan sms, pemilik kedai makan iklan dengan sms, agensi travel iklan dengan sms, peniaga pasar malam iklan dengan sms, agensi/ Usahawan MLM iklan dengan sms, Usahawan DCL IKlan guna SMS, Usahawan HPA iklan guna sms, Usahawan Uptrend iklan guna sms, Usahawan Hai-O iklan guna sms, Usahawan Zhulian iklan guna sms, Usahawan ads4bucks Iklan Guna SMS, Usahawan Maxoil iklan Guna sms, Usahawan CNI iklan Guna sms, NGO-NGO iklan dengan sms, Koperasi-koperasi iklan dengan SMS. persatuan-persatuan pelajar universiti dan kolej iklan dengan sms, usahawan hartanah iklan dengan sms

Sebagai pengenalan produk ini disediakan secara percuma supaya anda semua dapat menggunakan terus program ini melalui pakej percuma. Syarat penyertaan mestilah berumur 21 tahun keatas.


selain itu, platform iklan sms ini juga menyediakan peluang peniagaan lumayan kepada individu atau syarikat-syarikat sebagai agen pemasaran platform iklan sms... SEMUANYA BERMULA FREE UNTUK ANDA. Platform ini masih lagi baru diMalaysia, Sistem ini dijangkan akan dipasarkan ke Indonesia pada bulan jun 2010, China september 2010 dan seluruh dunia world wide pada November 2010. Platform ini akan dilancarkan secara rasmi pada 5 april 2010 untuk pasaran Malaysia. Justeru itu , pihak syarikat telab pun membuka pendaftaran secara percuma hari ini kepada individu atau syarikat untuk menyertai bermula dengan PERCUMA sebagai pioneer group.

Paling awal menyertai program ini akan menjadikan anda menduduki posisi paling pioneer dalam memasarkan produk ini walaupun anda mendaftar secara PERCUMA. Cepat Mendaftar pada hari ini. saya telah mendaftar pada 17 Feb 2010 kini potensi pendapatan saya mencecah RM498, baru joint 2 hari.

daftar sekarang, anda akan lihat income mencurah-curah

cara pendaftaran menggunakan sms
sila sms

1M jarak REG jarak 60198718777 jarak Nama Penuh Anda

hantar ke 36553

selepas itu anda akan menerima sms login id dan password.

kemudian anda perlu sms sekali lagi untuk melengkapkan step kedua iaitu sila sms

ON jarak 1MACC

hantar kepada 36553

anda telah berjaya mendaftar. kemudian pergi ke web site untuk login dan menggunakan khidmat sms serta buat duit dengan sms
Ip Pengirim: 203.82.80.13

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT