SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Thursday, March 4, 2010

PELUANG TAMBAH INCOME

Nama: SAB
Email: erynaakma@yahoo.com
Website: http://www.e-kanzzs.net/?info=rahsiaduit
Tajuk: PELUANG TAMBAH INCOME
Iklan: Ada pelbagai ragam manusia dimuka bumi ni. Semua nya ada impian dan angan-angan sendiri. Nak rumah besar , kereta mahal, hantar ibu ayah buat haji atau umrah, bawa anak2 dan isteri makan angin ditempat2 yang best, baju berjenama, kasut berjenama. Harga minyak dan barangan berterusan naik,naik, naik…tetapi pendapatan kita pulak tak naik2 .Simpanan? Jangan cerita la asik keluar masuk keluar dan tak masuk2… Tetapi angan-angan akan hanya tingal kenangan jika tiada $$$DUIT$$$ Ada yang mengadu gaji tak cukup, gaji lambat, gaji tak naik2, dan seribu satu alasan lagi yg boleh buat bernanah telinga mendengar sungutan mereka ni. Bila kita ajak buat duit. Baru nak bukak mulut cerita, dah tanye, betul ke? Boleh percaya ke? Kena keluar duit ke? Kena cari orang ke? Tak risiko ke? Tak teringinkah anda mencapai segala impian itu? Kalau anda takut gagal sekiranya belum mencuba saya nasihatkan hentikan segala impian dan angan-angan anda. Perniagaan apa pun dalam muka bumi ni semua kena ada modal, kena cari orang takkan nak cari beruk atau monyet untuk join kot. Semua dalam dunia ni semua guna duit…$$$$$ ada paham? Ada ke perniagaan yang tak perlukan anda cari orang atau guna duit? Reaslistik la sikit beb. Anda takut gagal? Kenapa? Tak pernah mengalami kegagalan kah sebelum ini? Nak lekas2 kaya dan dapat hasil? Boleh!!! BOLEH!!ANDA BOLEH!!! Jika anda usaha pasti dapat hasilnya. Apa yang penting adalah usaha anda kearah meningkatkan kepercayaan dalam diri anda sendiri. Kita semua bermula dari bawah takada yang terus bermula dari atas. Sekolah pun stat dari anda masuk tadika, sekolah rendah 6 tahun, sekolah menengah 5 tahun, kalau nasib baik dapat€ masuk ipta dan buat diploma 3 tahun pastu amik degree sambung lagi…semua tu pun perlukan pengorbanan dari segi masa dan duit. Kerja pun belum tentu abis grad dapat kerja bagus2. Tapi adakah pekerjaan anda itu nanti boleh diwarisi oleh keluarga anda sekiranya anda tiada suatu masa nanti. Apa yang baik kita kongsikan dengan kawan-kawan yang memerlukan mata pencarian alternative. Disini ada jawapannya. Anda boleh melakukan dimana saja tanpa batas masa. Cuma perlukan sedikit usaha anda. Anda tak perlu lagi keluar mencari pelanggan sekiranya anda merasakan anda sukar untuk mendapatkannya sekadar anda buat promosi melalui website pengiklanan yang ada saja atau hantar email kpd rakan2 yang serius mahukan extra income ini. Kini anda boleh menikmati kerja yang paling mudah dengan menyertai team sponsor kami yang sememangnya dapat menjana pendapatan lumayan sekiranya anda benar2 berusaha. Ada beberapa faktor penting yang membuatkan saya terus berusha...PERTAMA, saya buat untuk DIRI SAYA kerana saya PERCAYA saya BOLEH BERJAYA! KEDUA, saya buat sebab KELUARGA SAYA, suami & anak2 adalah kekuatan saya. KETIGA, saya buat sebab KETURUNAN SAYA. Saya tidak mahu keluarga saya mewarisi kemiskinan yang saya cipta. KEEMPAT, saya buat sebab IBU&AYAH saya, saya mahu buktikan bahawa 'zuriat' yang mereka lahirkan adalah zuriat yang HEBAT. Jangan iarkan diri anda gagal jadilah orang2 yang berfikiran2 POSITIF!. Syoknya buat duit hari-hari.KEJAYAAN BERMULA DENGAN TINDAKAN.9/10 rezeki datang dari perniagaan. Saya pernah buat macam2 biz tetapi belum menjadi. Saya x pernah putus-asa dan sentiasa memberi peluang pada diri. Sehingga saya temui biz ni. Kehidupan saya berubah setelah saya benar2 faham prinsip biz ni. Kita disuruh BUAT bukan CUBA-CUBA BUAT. Kini Alhamdulillah, saya juga dah buktikan! Saya dilatih bekerja SAMA-SAMA, barulah kaya SAMA-SAMA. Saya sentiasa dibimbing dan bersedia ambil tanggungjawab untuk membimbing. InsyaAllah kalau nak berjaya kita mesti bersedia untuk belajar, diajar dan mengajar.
Ip Pengirim: 121.120.188.12

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT