SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Wednesday, October 12, 2011

Macam tak percaya boleh dapat duit!

Nama: tajul arifin
Email: epin04@gmail.com
Website: http://www.TuneTalkBIZ.com/biz2talk
Tajuk: Macam tak percaya boleh dapat duit!
Iklan: Dari : biz2talk (Epin)
Website : http://www.TuneTalkBIZ.com/biz2talk
Blog : www.md-epin.blogspot.com

Adakah anda tercari-cari peluang bisnes atau program yang memberikan pendapatan tambahan?

Jika Ya, anda telah menemuinya.

Ini adalah Bisnes dan juga Program yang akan memberi anda pendapatan tambahan. Bisnes ini adalah Bisnes Telco Prepaid Tune Talk.

Tune Talk ini adalah anak Syarikat AirAsia. Syarikat bukan sahaja kukuh malah hebat dalam mengembangkan perniagaan anda. Bisnes ini sangat mudah kerana ia berkaitan dengan telefon bimbit(handphone). Boleh dikatakan semua orang ada handphone. Caranya mudah sahaja, anda hanya menggunakan Prepaid Tune Talk sahaja anda boleh jana pendapatan.

Prepaid Tune Talk adalah sama dengan prepaid syarikat lain. Cuma terdapat beberapa kelebihan jika anda menggunakan prepaid Tune Talk (Bukannya prepaid lain tak bagus). Nak tahu kelebihannya, terus lah baca :

1—Sudah tentu dengan Prepaid Tune Talk anda boleh buat duit kan. Cuba anda fikir kalau prepaid yang lain, keluar duit lagi ada lah. Tetapi dengan Tune Talk anda diberi peluang untuk sama-sama buat duit(tak rugi kan).

2—Dengan Prepaid Tune Talk anda boleh kekalkan nombor lama anda seperti 012, 013, 014, 019, 017, dan banyak lah kosongnya.

3—Mempersembahkan Julung-julung kalinya di Malaysia, jika anda menggunakan Prepaid Tune Talk, anda akan dilindungi dengan Insurans kemalangan peribadi yang dikeluarkan oleh eTiQa Insurans Ahli Kumpulan Maybank sebanyak RM100,000.00

4—Di ingatkan bahawa anda tidak perlu menjual Top Up kerana anda hanya menjadi agent sambilan Tune Talk sahaja(jual prepaid je). Kepada mereka-mereka yang beli Prepaid Tune Talk di laman web Tune Talk anda (diberi percuma setelah anda mendaftar) ,mereka boleh beli Top Up di mana-mana kedai yang menjual Top Up di seluruh Negeri, kedai yang mempunyai e-pay system, 7 Eleven, Maybank2u, CIMB Click, E-Banking, EON bank, RHB Bank dan seluruh stesen minyak yang mempunyai kemudahan e-pay system.

5—Yang paling best adalah Top Up anda tak jual ,tetapi anda tetap dapat komisennya. Dan anda juga mendapat RM20 dari setiap jualan prepaid Tune Talk (downline tajaan anda).

Dengan Tune Talk anda tidak memerlukan modal yang besar ataupun sebuah kedai. Setelah anda mendaftar kedai anda telah disediakan (laman web Tune talk). Anda hanya perlu mengajak seberapa ramai pun yang boleh untuk menggunakan Prepaid Tune Talk.

Daftar Percuma Sekarang ...

Dibawah adalah ahli biz2talk. Anda boleh klik salah satu link di bawah untuk mendaftar dan link anda akan saya promosikan sekali setelah anda mendaftar.

http://www.TuneTalkBIZ.com/tunemoney
http://www.TuneTalkBIZ.com/ebbynoor
http://www.TuneTalkBIZ.com/tunepower
http://www.TuneTalkBIZ.com/abisk2me
http://www.TuneTalkBIZ.com/talkmoney
http://www.TuneTalkBIZ.com/rezqiku

Salam,
Berbual Sambil Buat Duit.
Ip Pengirim: 203.82.85.165

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT