SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Wednesday, September 26, 2012

Income cepat dan mudah!Modal serendah RM20 seumur hidup!Daftar PERCUMA sekarang!

Nama: hakimimanaf
Email: kimi_lala92@yahoo.com
Website: http://bit.ly/OAQiPb
Tajuk: Income cepat dan mudah!Modal serendah RM20 seumur hidup!Daftar PERCUMA sekarang!
Iklan: assalammualaikum semua..terima kasih kerana sudi membaca post saya hari ini..
Apa khabar anda hari ini?sihat?
Alhamdulillah..

anda pernah terfikir tak dengan internet boleh jana pendapatan harian dengan mudah?
Budak sekolah sekarang pun dah pandai buat bisnes dengan menggunakan internet...

apa yang saya nak beritahu anda adalah kebanyakkan mereka membuat bisnes dari internet betul?

anda tak mahu ke dapat email macam ini tiap-tiap hari?



TAHNIAH!ANDA TELAH TERIMA PEMBAYARAN DARI DOWNLINE ANDA!TERUSKAN USAHA ANDA!

Seronok bukan kalau dapat email mcm itu hari2..
Inilah yang saya katakan dengan internet kita boleh buat income hari2 msuk akaun bank anda.

Caranya mudah sahaja. anda daftar,bayar rm20 ke dalam akaun bank saya,saya aktifkan ,anda promote bisnes ini di facebook atau blog atau website anda sendiri ,downline join anda dan akhir sekali anda dapat sms duit sudah masuk akaun bank anda!!!!!!!!

Tetapi saya telah jumpa bisnes yang boleh buat income..saya telah cuba sebelum ini...mcm2 bisnes kena tipu..alhamdulillah..saya telah jumpa bisnes yang betul2 buat income harian..


Seronok bukan?selepas downline sudah buat bayaran,pastikan anda aktifkan akaun mereka dan ajar cara yang sama. MUDAH BUKAN ??Insyaallah ..saya akan bantu anda di belakang..



Saya akan beri anda 6 ebook secara percuma jika anda join saya sekarang!

Apa yg perlu anda buat?

1- anda daftar butiran anda dengan betul disini.. http://www.rm20segera.com/?r=hakimimanaf

2- Pastikan nama penaja adalah hakimimanaf jika admin jangan daftar.Anda cari link saya di http://jutawanrm20segera.blogspot.com/ .kerana admin tak akan beri tunjuk ajar kepada anda.

3-Buat pembayaran RM20 ke dalam akaun Maybank saya 102037074805(Mohd Hakimi manaf) melalui cara bank transfer atau cash deposit ke dalam akaun bank saya.

4-Sms butiran bayaran kepada saya selepas bank ini atau transfer.

5-Login semula akaun RM20segera anda,selepas itu isi butiran bayaran dan hantar perngesahan bayaran itu.

6- Saya akan aktifkan akaun anda dan hantar email file panduan buat income dan ebook seperti saya janji tadi.

7- ANDA BOLEH MULA BUAT INCOME MACAM SAYA!!


http://www.rm20segera.com/?r=hakimimanaf

jika anda berminat untuk tahu lebih lanjut
anda boleh email saya di kimi_lala92@yahoo.com atau sms atau kol di 0149423688
Ip Pengirim: 115.132.195.242

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT