SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Sunday, October 28, 2012

~Dengan Rm10 dapat Mengubah hidup anda~

Nama: Zahara Abd Malek
Email: zahara.ara32@yahoo.com
Website: ~Dengan Rm10 dapat Mengubah hidup anda~
Tajuk: ~Dengan Rm10 dapat Mengubah hidup anda~
Iklan: GUNAKAN MAYBANK AKAUN ANDA UNTUK MENJANA PENDAPATAN MELEBIHI RM100,000!!! CUBALAH HARI INI...
Maybank2u menyediakan satuperkhidmatan yang baru bagi rakyatMalaysia membuat transaksi dan pengurusan perbankan melalui internet.. Ia memudahkan pelanggan untuk mengakses dan membuat transaksi kewangan dengan lebih mudah dan cepat tidak kira dimana sahaja anda berada.
Tanpa disedari, Maybank2u juga menyediakan peluang bagi rakyat Malaysia menjana pendapatan melalui internet. Disebabkan kemudahannya yang efisien dan kemampuan menyebarkan maklumat dengan pantas, ia merupakan platform yang sesuai bagi golongan yang menghadapi masalah kewangan bagi menjana lebih pendapatan.
Bagaimana Cara Untuk Menjana Duit dari Maybank2u?
Kaedahnya mudah dan tentu akan menarik perhatian anda. Sila baca sehingga habis dengan teliti sebelum membuat keputusan.
Langkah 1
Pada mulanya anda harus lihat senarai yang diberi oleh pengirim dan ahli yang telah menyertai. Senarai yang terkini akan tertera di bahagian akhir emel ini.
Contoh Senarai Sebelum Menyertai:
Peserta Nama Penuh No.. Akaun
1. MUSA BIN MUHAMMAD 114XXXXXXXX
Langkah 2
Pastikan bukti yang dikemukakan oleh peserta akhir (peserta 5) adalah betul dan sah. Jika beliau tidak kemukakan bukti maka anda haruslah mengabaikan emel tersebut.
Langkah 3
Masukkan (Third Party Transfer melalui Maybank2u) RM2 sahaja ke setiap Akaun Bank kelima-lima peserta yang disertakan pada Senarai Nama Peserta. Pada ruangan email anda boleh memasukkan alamat email anda sendiri.
PENTING:-
KEPADA YANG TIDAK BERDAFTAR DENGAN MAYBANK2U BOLEH JUGA MEMBUAT TRANSFER ACCOUNT MELALUI MESIN ATM. SILA SCAN RESIT DAN ATTACHKAN SEBAGAI BUKTI SUMBANGAN ANDA. JIKA TIDAK MEMPUNYAI ALAT SCAN, BOLEH JUGA AMBIL GAMBAR DAN DOWNLOAD-KAN UNTUK DILAMPIRKAN SEBAGAI BUKTI SUMBANGAN.
Langkah 4
Print screen logout summary selepas membuat sumbangan. PASTEkan didalam program Paint (Start-> Accessories->Paint) dan save. Kemudian attachkan file tersebut sebagai bukti sumbangan anda bagi meyakinkan peserta lain bahawa anda telah membuat sumbangan (bagi mengelak penipuan).
Langkah 5
Keluarkan Nama dan No. Akaun Bank
- Peserta 1 daripada senarai ini.
Pindahkan Nama dan No. Akaun Bank
- Peserta 2 ke ruang Peserta 1
- Peserta 3 ke ruang Peserta 2
- Peserta 4 ke ruang Peserta 3
- Peserta 5 ke ruang Peserta 4
Masukkan Nama dan No. Akaun Bank ANDA pada ruang Peserta 5 yang telah dikosongkan.. Pastikan senarai Nama dan No. Akaun Bank (Nama Bank) berada dalam kedudukan yang betul bagi memastikan tidak berlaku sebarang penganiayaan kepada peserta lain. Contoh seperti di bawah:-
Contoh Senarai Selepas Menyertai:
Peserta
Nama
MBB Account No
1
MOHAMMAD FAIZAL BIN ABU HASSAN
112XXXXXXXXXX
2
MD ED FITRI BIN ZAINORY
154XXXXXXXXXX
3
AZRUL SHAH BIN ZAINAL
158XXXXXXXXXX
4
MUSA BIN MUHAMMAD
114XXXXXXXXXX
5
NAMA ANDA
xxxxxxxxxxxxx
Pastikan nama yang tertera adalah sama dengan nama IC atau nama yang tertera di akaun anda..
Langkah 6
Promosikan kaedah ini kepada seberapa ramai orang yang anda mampu. Anda boleh memilih pelbagai kaedah seperti iklankan di newsgroup, forum atau menyebarkan melalui emel.
Itu sahaja. Mudah, senang dan menguntungkan. Anda harus ingat bahawa selepas pelaburan RM10 tersebut, lebih banyak emel yang anda hantar lebih banyak keuntungan yang akan diperolehi. Semua ini atas usaha anda sendiri. Jadi apa tunggu lagi. Selamat mencuba!!
Pengakuan:-
Encik Harith, 24 – Eksekutif Pemasaran
"Sebulan yang lalu, SAYA sedang melayari news groups dan menjumpai artikel Maybank2u yang menawarkan perkhidmatan untuk melabur hanya RM10 sahaja untuk mendapatkan pulangan beribu ringgit. Pada mulanya memang saya tidak percaya. Tetapi seperti kebanyakan orang, SAYA tertanya-tanya juga adakah ia benar dan bolehkah ia dipercayai? Setelah membaca dengan teliti saya mencubanya kerana murah dan mempunyai bukti kukuh. Saya kemudianya mempromosikan artikel itu sekurang-kurangnya ke 200 newsgroup (terdapat beribu-ribu newsgroup di internet jika ANDA rajin surfing).
Dalam tempoh 7 hari, akaun bank SAYA mula dipenuhi duit. SAYA betul-betul terkejut dan SAYA fikir ia akan berhenti pada bila-bila masa sahaja tetapi duit itu tetap datang. Dalam masa beberapa minggu sahaja SAYA menerima RM240,226.00 !!! RAMAI YANG TELAH YAKIN dan MENYERTAI PROGRAM INI, SAYA SYORKAN KEPADA ANDA SEMUA KERANA PROGRAM INI BENAR-BENAR EFEKTIF"
Tuan Haji Mat Yusoff, 64 – Pensyarah
"Pada mulanya saya memang ada keraguan kerana ia hanyalah risalah dan tidak diiklankan di mana-mana tempat.. Apabila saya baca komen orang ramai di newsgroup dan mendapati ramai telah mencubanya dan mengaut keuntungan, saya pun cubalah. Saya tidak rugi apa-apa kerana Cuma RM10 sahaja. Duduk kedai kopi habis RM10 jugak kan . Selepas 3 bulan, Alhamdulillah saya telah Berjaya menghasilkan sebanyak RM120,000 dan jumlahnya makin meningkat."
Alfian Johan, 21 – Pelajar UiTM
"Selama saya belajar, saya sering menghadapi masalah kewangan. Apa yang saya belanjakan mesti tidak cukup. Apabila terbaca emel dari rakan saya, saya pon cuba .. Insyallah setakat ini hasilnya amat lumayan. Sehingga hari ini, keuntungan saya sebanyak RM30,588 sepanjang tempoh percubaan"
Puan Hamidah, 44 – Suri Rumah
"Pada mulanya memang saya tidak percaya dan tidak tahu menahu tentang kemudahan serta fungsi internet. Anak saya yang masih bersekolah mensyorkan tetapi saya tidak percaya sehinggalah pada bulan lepas dimana dia mendapat sejumlah wang (15, 000 ) di dalam akaunya. Saya betul-betul terkejut dan tidak sangka hasilnya begitu banyak. Dengan itu, saya mencubanya sendiri dan ia memang berkesan. Tidak perlu modal.. RM10 sahaja saya keluarkan."
MEREKA TELAHPUN BERJAYA. ANDA BAGAIMANA? DENGAN RM10 ANDA BOLEH MENGANDAKAN WANG MELEBIHI RM100,000! CUBA DAN LIHAT. KEUNTUNGAN TERJAMIN..
Potensi Pendapatan Anda
Andaian 15 peserta menyertai setiap peringkat, dan setiap seorang menjana 15 lagi peserta.
Peserta 5(Anda bermula di sini)
15 peserta x RM2=RM30.00
Peserta 4
15 peserta x(15) xRM2 =RM450.00
Peserta 3
15 peserta x (15) x (15) x RM2=RM6,750.00
Peserta 2
15 peserta x (15) x (15) x (15) xRM2 =RM101,250.00
Peserta 1
15 peserta x (15) x (15) x (15) x (15) xRM2 =RM1,518,750. 00
JUMLAH=RM1,627,230.00#
ANDA BOLEH JIKA ANDA CUBA . HANYARM10. MUDAH, JIMAT DAN MENGUNTUNGKAN.
Saya ada Akaun Maybank tetapi bagaimana hendak mendaftar Maybank2u?
Untuk menyertai Maybank2u, ikuti langkah-langkah berikut :-
1. Bagi yang belum ada akaun sila buka akaun Maybank.
2. Untuk daftar anda masukkan Kad Maybank anda ke mesin ATM, masukkan no... pin dan lihat menu di screen.
3. pilih menu Maybank2u untuk daftar (ikut arahan) dan anda akan menerima resit yang tercatit laman web, simpan untuk anda gunakan semasa mendaftar di internet.
4.. masukkan sekali lagi Kad Maybank ke mesin ATM dan pilih menu daftar no. mobile, (ikut arahan) masukan no. handphone anda.
5. di internet anda layari laman web yang diberi dan gunakan no.. kad Maybank anda sebagai kata laluan. Ikut arahan yang diberi.
6. untuk mendapatkan no. TAC di laman web Maybank2u, setelah login anda klik di Utilities, pilih TAC Request dan klik Request TAC Now! (no. TAC akan dihantar ke handphone anda melalui SMS)
MAKLUMAT TERKINI
#SENARAI TERKINI PESERTA#
Anda harus menyumbangkan RM2 kepada peserta-peserta berikut:
Peserta
Nama
MBB Account No
1. AHMAD AZIFAH B ABDUL AZIZ 162085555506
2.FARIDAH HANIN BT MOHD YUSOF 108113704755
3.SHAM ADLIN YUZIMAN BIN JAAFAR 153104048620
4.AHMAD ZULKHAIRI BIN MOHAMED YUSOF 112362009495
5.Zahara Bt.Abd Malek 162218570085
Peringatan:-
Ubah jadual ini selepas anda telah melaksanakan pembayaran. Print Screen logout summary akaunMaybank2u.com anda sebagai bukti sumbangan dan attachkan bersama-sama emel ini.
#PROMOSIKAN KE NEWS GROUP/FORUM/EMEL
Sila layari forum atau newsgroup berkaitan untuk maklumat lanjut. Antaranya saya sertakan disini:-
1.usahawan_cyberia@yahoogroups.com
2..mlm_melayu@yahoogroups.com
3.iklanbebasku@yahoogroups.com
4.uitm-melaka@egroups..com
5.05e_dagang@yahoogroups.com
6.usahawan_melayu@yahoogroups...com
7. forum-bisnis-muslim@yahoogroups.com
8.surirumah@yahoogroups.com
9.malaysia_friends@yahoogroups.com
10.kelabbisnesonline@yahoogroups.com
11.extramoney_fromhome@yahoogroups.com
12.Ads4YourHomeBiz@yahoogroups.com
13.perniagaan_melayu@yahoogroups.com
14. ruang_iklan_percuma@yahoogroups.com
15.supremeringgit@yahoogroups.com
16.myniaga2u@yahoogroups.com
17.Usahawan_Melayu@yahoogroups.com
18.infoniaga@yahoogroups.com
19.Menganggur@yahoogroups.com
20.cari_duit_group@yahoogroups.com
21.melayucyber@yahoogroups.com
22.melayu_bestari@yahoogroups.com
23.perniagaan_melayu@yahoogroups.com
24.malaysia_friends@yahoogroups.com
25.bisnes@yahoogroups.com
26.buatduit@yahoogroups.com
27.duit_sampingan@yahoogroups..com
28.ezbiznes@yahoogroups.com
29.Janapendapatan@yahoogroups.com
30.janawang@yahoogroups.com
31.jutawan2002@yahoogroups.com
32. malaysia_duit_mlm@yahoogroups.com
33.maricariduit@yahoogroups.com
Semoga Keikhlasan dari hati mampu mengubah sumber kewangan kita semua....
Kalau ada rezeki......menjadi.....bergantung kpd keikhlasan kita...semoga berjaya
Ip Pengirim: 180.74.132.255

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT