SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Thursday, August 29, 2013

bis e-share dalam hartanah

Nama: Alias bin baharom
Email: eliasbizz@gmail.com
Website: www.ufunclub.myspecialwebsite.com
Tajuk: bis e-share dalam hartanah
Iklan: MUKADEPAN > APA ITU UFUNCLUB?
APA ITU UFUNCLUB?
UFUNCLUB.com wujud dari idea Pengarah² Sagajuta (Sabah) Sdn Bhd untuk menarik pelabur asing dari China, Hongkong & Taiwan menjadi pelabur dalam property yang dijalankan di Sabah. Dan kemudiannya ianya dibuka kepada orang awam di Malaysia dan 12 negara Asia yang lain untuk turut sama mendapatkan keuntungan dari projek yang dijalankan. Kita boleh melabur dan jadikan ianya simpanan jangka masa panjang kerana UFUNCLUB.com menawarkan e-share dan pre-IPO kepada sesiapa yang berminat.
Ini bermakna UFUNCLUB.com adalah projek multiply duit secara SAH dan GENUINE dengan hanya duduk saja je... Owner company Dato Raymond Chan Boon Siew.. Chairman Nazifudin Bin Dato Seri Najib Tun Abdul Razak... Syarikat buat business pembangunan hartanah dan ada 8 syarikat yang dah Listed di BSKL.. Antara syarikat yang sudah LISTED ialah Harvest Court Dan Naim Corp..Syarikat Sagajuta (Sabah) Sdn Bhd ada projek Billion..Antara projek yang dia buat dan di miliki ialah 1Borneo Mall..Nilai projek ni je dah RM1.2 Billion..mmg mantap Tuan/Puan..
Sekarang ni syarikat buka PELUANG dengan menawarkan sistem perkongsian keuntungan(e-SHARE) yang sangat lumayan dan logik..Sistem (e-SHARE) ni macam kita beli saham..Beli pada harga rendah,jual pada harga mahal.. Sistem (e-SHARE) dah terbukti berjaya dan cemerlang selama 7 tahun sebelum ni..Syarikat pertama yang gunakan sistem (e-SHARE ni), simpan USD1,000..dapat USD1juta selepas 7 tahun.
Seterusnya, syarikat kedua yang baru setahun menggunakan sistem (e-SHARE) ni pun meletup juga.. simpan USD1,000 dapat USD20,000 selepas 1 tahun je...REAL punya...bukan cobaan.. BUKTI semua ada... Selain dari MULTIPLY duit, kita juga boleh dapat shopping jam, handbag, produk kesihatan secara PERCUMA*... Ada macam2 lagi PROMOSI sekarang ni..UFUNCLUB baru LANCAR market 12 negara pada 27 Mei 2013..Kalau buat networking, komisyen sebanyak 50% dapat duit hari2 guna plan hybrid...cukup senang.. Sales Office UFUNCLUB ada di:
B-12-3, NORTH POINT,
ID VALLEY CITY,
LINGKARAN SYED PUTRA, 59200 KUALA LUMPUR

2.Perkongsian Teknik Saving LongTerm SIMPANAN & PERKONGSIAN MODAL SERENDAH RM3,500 anda mampu memiliki simpanan hanya 2-3 tahun anda berganda RM300k ke RM500k macam tidak percaya kan...tapi inilah Rahsia Bangsa Cina Menggandakan Simpanan mereka.

UFUNCLUB macam Royal Club Selangor !!!
Bergabung share partner terbesar UFunClub:
1) Sagajuta (Sabah) Sdn Bhd
2) MAH SING Group Properties
Company yang tidak asing lagi dalam bidang hartanah.

Project Properties Info : http://ll.my/HartanahPilihan

UFUN CLUB memberi PELUANG dengan menawarkan sistem perkongsian keuntungan(e-SHARE) dalam Project Properties yang sedang dimajukan di Lembah Klang/ Johor/ Pulau Pinang & Sabah yang memberi keuntungan dalam tempoh 2-3 tahun yang sangat lumayan dan logik..Sistem (e-SHARE) ni macam kita beli saham..Beli pada harga rendah, jual pada harga tinggi.
Jadi kenapa nak tunggu lagi?Kenapa nak tunggu orang lain dulu berjaya..kenapa kita tidak menjayakan diri kita terlebih dahulu...Jom kalo anda berminat sms/whatsapp di :0174960665.Anda bakal menjadi jutawan 2-3 tahun dr sekarang.

Perbezaan keuntungan berdasarkan nilai simpanan anda :-http://ll.my/UntungSimpan


Read more: http://ufundclub-com.webnode.com/apa-itu-ufunclub-/
Create your own website for free: http://www.webnode.com (berminat sila hubungi 0174960665 en:i Alias untuk buat pendaftaran)
Ip Pengirim: 103.1.70.162

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT