SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Saturday, April 30, 2011

MEMERLUKAN PINJAMAN PERIBADI DENGAN SEGERA CEPAT DAN MUDAH?

Nama: TASHA
Email: spc_78@yahoo.com
Website: www.pinjamankl.net
Tajuk: MEMERLUKAN PINJAMAN PERIBADI DENGAN SEGERA CEPAT DAN MUDAH?
Iklan: Anda BLACKLIST???CTOS??CCRIS???
atau masih dibebani dengan hutang di syarikat pinjaman yang lain???
untuk bumiputera sahaja
kami sedia membantu..
Hanya untuk bumiputera sahaja.

anda hanya perlu sediakan:-

1) 3 bulan slip gaji terbaru
2) Buku bank yang telah dikemaskini atau 3 bulan penyata bank yang terkini
3) Penyata EPF (Sekiranya ada)
4) Utiliti Bil Electrik yang terkini
5) Surat pengesahan jawatan / EA
Gaji dibayar oleh majikan melalui online pay(autopay/auto credit)

hubungi kami untuk temujanji:-
tasha:03-56339963 Fax: 03-56219963
atau e-mail kepada:- ( ( (spc_78@yahoo.com)))
Atau boleh lihat di tasha-spc78.blogspot.com
Atau datang terus ke pejabat kami di alamat:
SUPER PAY CAPITAL
No 17-3 Jalan PJS 11/28B Sunway Metro ,
46150 Petaling Jaya ,Selangor.
11.30 am-4.00 pm
www.pinjamankl.net
Hanya untuk yang bekerja dan menetap di kl dan selangor shj
Kami bukan along bukan ceti haram.Tapi kami pemberi pinjaman wang berlesen dibawah akta 1951.
Ip Pengirim: 175.136.224.152

6 comments:

  1. Hello, Saya Encik Peter Smith, seorang pemberi pinjaman pinjaman swasta yang
    memberikan masa kehidupan pinjaman peluang untuk membayar bil-bil anda sendiri dan hutang
    dan untuk memulakan perniagaan anda sendiri kepada syarikat-syarikat swasta dan individu di
    kadar 2%. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel, psmithfinancialservices@gmail.com
    DATA PEMINJAM'S S
    1) Nama Penuh: .......................................................
    2) Negara: ...........................................................
    3) Alamat: ..........................................................
    4) Negeri: ..............................................................
    5) Seks: ................................................................
    6) Status Perkahwinan: .................................................
    7) Pekerjaan: .....................................................
    8) Nombor Telefon: ................................................
    9) kedudukan masa ini di tempat kerja: .....................
    10) Pendapatan Bulanan: .............................................
    11) Jumlah Pinjaman Diperlukan: .....................................
    12) Tempoh Pinjaman: ................................................
    13) Tujuan Pinjaman: ............................................
    14) Agama: ........................................................
    15) Pernahkah anda memohon sebelum .................................
    16) Tarikh lahir ............................................. .......................
    terima kasih,
    mr Peter Smith
    psmithfinancialservices@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Memohon pinjaman mudah dan pantas untuk membayar bil-bil dan untuk memulakan yang baru membiayai projek-projek anda pada kadar faedah yang paling murah 3%. Sila hubungi kami hari ini melalui: eagleloanfinance@hotmail.com dengan jumlah pinjaman yang diperlukan sebagai tawaran pinjaman minimum kami adalah 1,000.00 kepada mana-mana pilihan amount.I pinjaman adalah disahkan, berdaftar dan legit lender.You boleh menghubungi saya hari ini jika anda berminat untuk mendapatkan ini pinjaman, hubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai proses pinjaman, proses seperti terma-terma dan syarat-syarat pinjaman dan bagaimana pinjaman akan dipindahkan kepada anda. Saya memerlukan jawapan mendesak anda jika anda berminat.

    ReplyDelete
  3. Halo, saya mahu menggunakan media ini untuk berkongsi kesaksian saya tentang Bagaimana ALLAH menggunakan Puan Olivia Daniel untuk mengubah hidup saya daripada kemiskinan. Sekarang saya mempunyai kehidupan yang sihat tanpa tekanan dan kesulitan kewangan.
     
    Nama saya Suherman saya dari Surabaya Kota di Indonesia setelah berbulan-bulan berusaha mendapatkan pinjaman di internet dan saya telah ditipu 15 juta rupiah Indonesia Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman dari peminjam pinjaman online yang itu adalah kredit yang sah dan tidak akan meningkatkan kesakitan saya, jadi saya memutuskan untuk beralih kepada kawan saya untuk memberi nasihat kepada saya tentang bagaimana untuk mendapatkan pinjaman dalam talian, Kami bercakap mengenainya dan kesimpulan kami memberitahu seorang wanita bernama Puan Olivia Daniel. Saya memohon untuk pinjaman sebanyak 700 juta rupiah Indonesia dengan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%, Saya bersetuju tanpa tekanan dan persediaan telah dibuat untuk memindahkan dana ke pinjaman saya ke akaun bank saya dalam masa kurang dari 24 jam dan pinjaman itu didepositkan ke dalam saya akaun bank tanpa penangguhan.
    Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima alart dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan jumlah 700 juta rupiah Indonesia. Saya sangat gembira bahawa akhirnya ALLAH menjawab doa saya dengan menggunakan ibu untuk membantu saya mendapatkan pinjaman saya yang boleh memberi harapan saya. Ramai terima kasih kepada Puan, Olivia Daniel kerana membuat kehidupan yang adil untuk saya,

     jadi saya menasihatkan sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman yang saya maksudkan sebagai pemberi pinjaman pinjaman sebenar untuk sila hubungi ibu (oliviadaniel93@gmail.com)

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (suherman3860@gmail.com)
    sekali lagi terima kasih semua untuk membaca kesaksian saya, dan semoga ALLAH terus memberkati kita semua dan memberi kita kehidupan yang panjang dan kemakmuran

    ReplyDelete
  4. Halo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu kerana membantu saya mendapatkan pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami pinjaman dari pemberi pinjaman online palsu yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman, saya telah memerlukan pinjaman selama 3 tahun terakhir untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya ke sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk berlari, sehinggalah satu hari setia bahawa kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menaruh keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan diluluskan dan dalam masa 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dan menyayangi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

    ReplyDelete
  5. Halo,
    Nama saya ROBBI dari Cirebon Jawa Barat Indonesia, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada ibu Alicia Radu untuk membantu saya mendapat pinjaman yang baik setelah saya banyak mengalami lender online yang menipu saya untuk mendapatkan uang tanpa memberikan pinjaman, saya telah memerlukan pinjaman selama 3 tahun terakhir untuk memulakan perniagaan saya sendiri di kota Cirebon di mana saya tinggal dan saya jatuh ke tangan sebuah syarikat palsu di Turki yang telah menipu saya dan tidak menawarkan saya pinjaman. dan saya sangat Frustrasted kerana saya kehilangan semua wang saya ke sebuah syarikat palsu di Turki, kerana saya berhutang kepada bank saya dan kawan-kawan saya dan saya tidak ada sesiapa pun untuk berlari, sehinggalah satu hari setia bahawa kawan saya memanggil Siti Aminah setelah membaca kesaksiannya tentang bagaimana dia mendapat pinjaman dari Ibu Alicia Radu, jadi saya terpaksa menghubungi Siti Aminah dan dia memberitahu saya dan meyakinkan saya untuk menghubungi Ibu Alicia Radu bahawa dia adalah seorang ibu yang baik dan saya terpaksa menunaikan keberanian dan saya menghubungi Ibu Alicia. Radu dan saya terkejut dengan pinjaman saya yang diproses dan diluluskan dan dalam masa 3 jam pinjaman saya dipindahkan ke akaun saya dan saya sangat terkejut bahawa ini adalah satu keajaiban dan saya mesti memberi keterangan mengenai kerja baik Ibu Alicia Radu
    jadi saya nasihat semua orang yang memerlukan pinjaman untuk menghubungi e-mel Ibu Alicia Radu: (aliciaradu260@gmail.com) dan saya memberi jaminan bahawa anda akan memberi keterangan seperti yang telah saya lakukan dan anda juga boleh menghubungi saya untuk maklumat lanjut mengenai Ibu Alicia Radu email saya : (robbi5868@gmail.com) dan anda masih boleh menghubungi Siti Aminah yang memperkenalkan saya kepada ibu Alicia Radu melalui e-mel: (sitiaminah6749@gmail.com)
    semoga Allah terus memberkati dan menyayangi ibu Alicia Radu untuk mengubah kehidupan kewangan saya

    ReplyDelete
  6. Halo,
    nama saya ialah Siti Aminah dari Indonesia, saya cadangkan semua orang di sini harus berhati-hati, kerana terdapat banyak peminjam pinjaman palsu di internet, tetapi mereka masih yang sebenar dalam syarikat pinjaman palsu. Saya telah ditipu oleh 4 peminjam pinjaman yang berbeza, saya kehilangan banyak wang kerana saya sedang mencari pinjaman dari syarikat mereka. Saya hampir mati dalam proses kerana saya telah ditangkap oleh orang kerana berada dalam hutang.

    Saya hampir berputus asa sehingga saya meminta nasihat rakan yang memperkenalkan saya kepada peminjam pinjaman asal dan syarikat yang sangat handal iaitu Ibu Alicia Radu yang mendapat pinjaman saya 800 juta rupiah Indonesia dalam Kurang dari 24 jam Tanpa tekanan dan kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. Saya sangat terkejut apabila memeriksa akaun bank saya dan mendapati jumlah pinjaman yang saya minta telah dipindahkan ke akaun bank saya tanpa sebarang kelewatan atau kekecewaan jadi saya berjanji bahawa saya akan berkongsi berita baik supaya orang dapat mendapatkan pinjaman dengan mudah tanpa tekanan dari Ibu Alicia Radu

    Saya mahu anda mempercayai Ibu Alicia Radu dengan sepenuh hati kerana dia sangat membantu dalam hidup saya dan kehidupan kewangan saya. Anda harus menganggap diri anda sangat bertuah kerana mempunyai peluang untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika anda memerlukan pinjaman, hubungi ibu Alicia Radu melalui e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (sitiaminah6749@gmail.com) jika anda memerlukan maklumat mengenai bagaimana saya mendapatkan pinjaman saya dari Ibu Alicia Radu, anda sangat bebas untuk menghubungi saya dan saya dengan senang hati akan menjawab anda kerana anda juga boleh membantu yang lain selepas anda menerima pinjaman anda.

    ReplyDelete




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT