SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Tuesday, January 18, 2011

Bina blog anda sendiri tanpa sebarang kos yang tinggi!

Nama: zahara abd malek
Email: zahara.ara32@yahoo.com
Website: http://bit.ly/eyibgi
Tajuk: Bina blog anda sendiri tanpa sebarang kos yang tinggi!
Iklan: Ramai yang ingin memiliki blog tetapi tidak tahu untuk bermula.! Kini tidak lagi dengan Pakej Kit Blogger .....teruskan membaca...!

Bina blog anda sendiri tanpa sebarang kos yang tinggi!

Daripada: Mohd Zulfadli & Ahmad Syaifuddeen aka Abooain


Assalamu'alaikum / Hi,

Ramai sebenarnya tidak mengetahui bahawa untuk membina sesebuah blog bukanlah satu perkara yang sukar pun. Sekarang anda tidak perlu lagi mengupah orang untuk membina blog anda, tidak ini menjimatkan kos anda. Jika anda mengupah orang untuk membina blog, anda memerlukan sehingga RM250 untuk sebuah blog! Namun kos ini mampu anda kurangkan jika anda sendiri yang membinanya! Malah anda telah memiliki kebolehan yang mampu untuk anda raih pendapatan darinya, bagaimana? Ya, anda boleh menyediakan perkhidmatan untuk membina blog kepada mereka yang memerlukannya.

Tahukah anda, anda boleh menjana pendapatan dari blog anda tersebut? Ya, menjana pendapatan sehingga lebih dari 4 angka adalah tidak mustahil lagi sekarang ini. Pastikan anda mampu menarik sebanyak mungkin pelawat ke blog anda dan kemudian 'tarik' ke website perniagaan internet anda, melariskan produk affiliate anda, menyediakan ruangan pengiklanan untuk disewa dan sebagainya dengan blog anda itu? Sudah ramai yang berjaya 'membuat duit' samada secara sampingan atau sepenuh masa dengan hanya menggunakan blog. Ada juga mereka yang menjadikan blog sebagai 'pintu masuk' untuk pelawat ke laman web jualan produk mereka contohnya seperti saya sendiri yang menggunakan 2 buah blog utama saya iaitu epustaka.com dan abooain.com untuk membawa trafik ke website perniagaan saya atau website produk affiliate yang saya sertai. Tetapi, anda perlu bermula dengan betul dan bersistematik dan ia memerlukan satu strategi dan teknik yang berkesan.
Ip Pengirim: 120.141.187.1

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT