SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Thursday, January 13, 2011

HARGA BARANG NAIK, KOS SARA HIDUP BERTAMBAH TINGGI, KENAIKAN GAJI SEDIKIT, APA TINDAKAN SAUDARA?

Nama: zahara abd malek
Email: zahara.ara32@yahoo.com
Website: http://bit.ly/hnj8na
Tajuk: HARGA BARANG NAIK, KOS SARA HIDUP BERTAMBAH TINGGI, KENAIKAN GAJI SEDIKIT, APA TINDAKAN SAUDARA?
Iklan: Hari ini kueh dijual ditempat saya dengan harga 40sen sekeping. Sudahlah saiz kueh tidak sampai 3cm pun. saya mengelengkan kepala. Sudahlah penyek dan tak segemuk dulu kuehnya.Gula naik beberapa sen sekilo namun yang orang menaikkan harga 10sen untuk sebiji kueh, sudahlah kecil. Itu tak diceritakan lagi kenaikan minyak, makanan, rumah dan sebagainya. Saya perhatikan ramai juga lelaki yang cepat beruban dan semakin botak. Saya tertanya-tanya " adakah ini disebabkan makanan kita sekarang atau memikirkan bebanan kewangan ? Saya yakin ramai yang ingin mencari pendapatan tambahan, jika tidak mengapa ˜katanama˜ carian juwatan di carian google mencatat jutawan orang yang menaipnya. Jika anda sudah sangat sangat stabil, tahniah namun bagi mereka yang masih mencari - cari, berhati-hati kerana ramai juga ingin mengambil kesempatan ke atas kita.
Pesan saya jadikanlah sampah sebagai mata pencarian tambahan anda. Masih ramai yang tidak mengetahui rahsianya. Maka inilah peluang anda. Saya ingin mengambil contoh. Suatu hari dulu kedengaran betapa kencangnya jika anda menjual lintah, maka ramailah yang ingin menternak lintah. Namun oleh kerana sudah terlalu ramai, maka jualan tidak sehebat dulu dan ada juga yang tertipu kerana melabur ke atas penternakan lintah. Dapatkanlah ebook saya dan saya yakin pandangan anda terhadap sampah akan berubah.
Ip Pengirim: 120.140.240.8

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT