SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Sunday, November 21, 2010

KELAS ASAS GRAFIK......

Nama: zahara abd malek
Email: zahara.ara32@yahoo.com
Website: http://Kelasgrafik.Syed-Ikhwan.com/index.php?ref=ara608
Tajuk: KELAS ASAS GRAFIK......
Iklan: Affiliate

Mahukah anda, jika saya jemput ke Kelas Grafik yang murah dibandingkan Kelas Grafik lain yang mengenakan caj RM700-RM1500 hanya untuk 4 jam?
Tahukah Anda, Dengan Memiliki Bakat Dalam Bidang Web Design, Anda Boleh Menjana RMXX Dalam Masa Beberapa Jam!

Itulah Kebenarannya…

Jadi, jika kami tunjukkan jalannya…inginkah anda mempelajari asas-asas membina dan mereka grafik bagi Web Base dalam masa sehari? Sudah tentu mahu bukan….?

Cuba anda lihat contoh banner-banner di bawah ini, adakah ianya menarik? Dan mahukah anda pelajari bagaimana untuk membuatnya dengan tangan anda sendiri walaupun anda tiada kemahiran asas?

Menarik tak? Siap ada kelip-kelip lagi… Sebenarnya, anda juga mampu untuk menciptanya sendiri dengan sedikit ilmu design, bantuan grafik sedia ada dan juga kemahiran menggunakan software Adobe Photoshop CS3 serta software Photoscape.

Kami yakin, selepas beberapa jam sahaja kami mengajar anda… sudah pasti anda boleh mencipta banner animated seperti di atas seolah-olah sebagai seseorang yang telah lama dan pro menggunakan software-software di atas. Tidak percaya? Percayalah!

Dulu saya juga seperti anda.. tidak tahu design dan menggunakan software-software design. Jadi, setiap kali ada projek yang ingin saya lancarkan, saya terpaksa outsource dan mengupah orang lain men-design banner-banner, ebook cover, minisite serta beberapa imej grafik lain yang difikirkan perlu. Sekali mengupah orang, RM300 duit saya melayang! Banyak tu…

Sejak dari situ saya terfikir, "alangkah bagusnya jika saya pandai design sendiri grafik-grafik yang saya nak…jimat pun jimat!" Jadi, setiap hari saya meluangkan masa berjam-jam lamanya untuk mempelajari cara-cara untuk men-design.

Banyak benda yang saya telah temui dalam proses mempelajari ilmu design secara sendiri, antaranya:

* Menjimatkan duit saya sendiri. Tidak perlu bayar sehingga RM300 lagi kepada orang untuk kerja-kerja design.
* Menepati ciri dan kehendak saya. Jika kita outsourse pada orang lain, kadang-kadang tidak menepati ciri-ciri yang kita kehendaki.
* Sangat menjimatkan masa. Kita boleh manage masa untuk setiap projek yang dirangka dengan lebih tersusun tanpa perlu menunggu ubahan design dari pihak lain.
* Dengan sendirinya menambahkan lagi skil-skil sedia ada dalam bidang design.
* Memahirkan saya menggunakan software-software dia.
* Yang menariknya, saya mula boleh menawarkan service-service design pada mereka yang memerlukannya. Bayaran yang diterima juga agak memuaskan dan berbaloi dengan kerja yang dilakukan. Kebanyakan job design saya perolehi dari pelanggan antarabangsa! Yes, market international.

Kami tahu anda sudah teruja untuk menyertai kelas grafik ini, tetapi mesti anda bertanya-tanya apa lagi yang akan diajar dalam kelas ini kan? Baiklah, kami terangkan sedetail yang mungkin tentang silibus yang akan diajar dalam kelas ini. Antara modul yang akan anda pelajari di dalam kelas grafik ini adalah:

* Cara-cara untuk men-design dan membuat grafik ebook cover dengan menggunakan trick dan script yang disediakan. Industri penjualan ebook dalam perniagaan internet makin meningkat. Maka salah satu cara untuk para graphic designer mencari rezeki adalah dengan mereka ebook cover yang menarik dan kreatif. Dari situ evolusi dan perniagaan design ebook cover makin berkembang. Maka tidak rugi jika anda mempelajarinya kerana anda juga boleh menyediakan service tersebut pada para internet marketers kelak. Berikut adalah contoh-contoh grafik ebook cover.

* Cara untuk design beberapa jenis cover set yang lain yang mana ia juga merupakan salah satu kemahiran yang perlu ada untuk anda. Contoh cover set adalah seperti di bawah:

* Anda akan diajar menggunakan 2 software utama yang kami selalu gunakan untuk melakukan kerja-kerja grafik yakni Adobe Photoshop CS3 Extended dan juga Photoscape. Jangan bimbang, anda akan diberikan software ini dan yang paling menarik, software photoshop cs3 tidak perlu diinstall di dalam komputer anda!

* Ramai yang bertanya-tanya bagaimana cara untuk buat favicon. Tak apa, kami akan ajarkan juga dalam kelas ini dengan menggunakan satu teknik yang sangat senang! Favicon ini boleh digunakan samada di website biasa mahupun di blog anda.

* Anda juga akan diajar bagaimana caranya membina grafik beranimasi (ala yang gerak-gerak tu) dalam format .gif dengan bantuan software dan ianya sangat mudah dilakukan. Anda boleh lihat contoh banner-banner animasi di bawah.

* Kemudian anda akan diajar bagaimana caranya untuk mencipta landing page serta minisite samada menggunakan HTML mahupun blog WordPress. Di samping itu anda akan dibekalkan beberapa grafik minisite untuk HTML dan WordPress. Berikut adalah contoh-contoh minisite.

* Sebagai seorang web designer, anda harus mempunyai ilmu "web & landing page optimization" serta ilmu color in web design. Di dalam kelas ini anda akan dibekalkan kedua ilmu di atas. Bila anda menguasai 2 ilmu ini, sudah pasti kualiti karya anda menjadi sangat berkualiti dan berharga dari karya orang lain.

* Bila anda mempunyai bakat dalam web design, sudah tentu anda mahu menyediakan service design ini bukan? Biar kami bantu anda bagaimana cara untuk mencari client dan lubuk untuk menjual service design anda. Kami akan dedahkan beberapa tempat yang mempunyai ribuan pelanggan yang sanggup membayar dalam $$ USD bagi setiap design yang anda buat. Menarik kan? Selepas ini anda bolehlah menjana pendapatan yang hasilnya dalam USD (uiks… tiga kali ganda dari RM!).

* Sebagai seorang web designer, sudah tentu anda perlukan resource dan bahan serta sumber grafik yang dipanggil vektor. Kami juga akan ajarkan anda bagaimana cara untuk mencari vektor dan bahan-bahan bantuan grafik yang boleh membantu dalam menyiapkan projek grafik anda. Kami hanya akan berikan sumber grafik yang berkualiti untuk anda. Anda pasti tidak akan menyesal!

Jadi, anda rasa berbaloi tak menghadiri kelas grafik ini dengan harga RM450 dengan ilmu yang diberikan di mana sukar untuk didapati di mana-mana. Niat kami memang ingin berikan yang terbaik sahaja untuk para peserta kelas grafik ini. Dan tahukah anda tempat untuk setiap kelas grafik ini terhad hanya untuk 20 orang sahaja setiap kali ia diadakan?

Berminat untuk menyertainya? Daftarkan diri anda untuk menghadiri kelas grafik dalam masa terdekat, di bawah:

* Tarikh : 1 Mei 2010
* Hari : Sabtu
* Masa : 9.00 pagi – 3 petang
* Yuran : RM450
* Ruangan Disediakan : Khas untuk 20 orang sahaja.
* Tempat : To be advice, area Kuala Lumpur.
* Lain-lain : Makan tengahari & minum petang disediakan. Sila bawa laptop sendiri kerana kelas lebih kepada bentuk hands on dan praktikal.

20 tempat duduk lagi yang masih tinggal.

Masih tidak yakin untuk menghadiri kelas kami? :) Cuba lihat bonus dan material yang akan kami berikan kepada peserta yang menghadiri kelas kami, antaranya:

* Anda akan diberikan 3 software utama yang WAJIB dimiliki oleh seorang web designer.

* Anda akan diberikan 10 sample landing page untuk rujukan grafik anda.

* Anda akan diberikan 3 sample landing page khas untuk rujukan grafik anda.

* Anda akan diberikan 10 sample minisite khas yang disesuaikan untuk kegunaan WordPress.

* Anda akan diberikan ratusan vector grafik untuk rujukan projek anda.

* Anda akan diberikan ratusan file .png (tiada background) untuk rujukan projek anda.

* Anda akan diberikan beberapa ratusan lagi material grafik untuk rujukan dan kegunaan projek anda.

Anda boleh tengok contoh-contoh grafik yang bakal kami bekalkan untuk anda kelak, di bawah:

Haa…. macam mana? Terpesona dan tertarik dengan grafik di atas? Itu baru sedikit yang ditunjukkan. Kami ada ratusan koleksi lagi dan semuanya untuk diberikan kepada anda. Kesemua material di atas akan dicompilekan dalam satu DVD supaya memudahkan storage bagi anda. :) Apa lagi, daftar untuk memasuki kelas grafik khas untuk newbie & intermediate yang kami anjurkan di bawah:

20 tempat duduk lagi yang masih tinggal.

Semoga kita akan berjumpa di dalam kelas yang akan diadakan dalam waktu terdekat ini. :) Kami tidak sabar untuk mencurahkan ilmu serta apa yang patut kepada anda semua. Diharap dengan usaha ini, dapat melahirkan ramai lagi graphic designer dan web designer yang berkualiti di Malaysia yang menjana ribuan ringgit setiap bulan hasil dari service ini. :)

Yang ikhlas,

p/s: tahukah anda selalunya kelas dan seminar sebegini dikenakan caj sebanyak RM700-RM1500 untuk 4 jam sahaja? Anda akan berasa rugi jika melepaskan peluang keemasan sebegini.
p/p/s: tahukah anda, minisite "Kelas Grafik Untuk Newbie" ini dijana dengan menggunakan platform wordpress? Ia memudahkan pengurusan dan layout semasa minisite!
p/p/p/s: tahukah anda ada beberapa perkara yang kami tidak listkan di dalam sale letter di atas? Ia adalah BONUS bagi peserta kelas nanti…
p/p/p/p/s: tahukah anda lagi, anda boleh menjana RM100 hasil dari komisyen jualan affiliate Kelas Grafik Untuk Newbie ini. Anda boleh register menjadi affiliate di sini.

W3Counter Web Stats

[Click to see how many people are online]
Ip Pengirim: 124.82.87.87

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT