SAHABAT IKLAN HANGAT:
.

.

Sunday, November 21, 2010

Rahsia Menjana Pendapatan setiap Bulan..

Nama: zahara abd malek
Email: zahara.ara32@yahoo.com
Website: http://www.RahsiaFlippa.com/index.php?ref=ara608
Tajuk: Rahsia Menjana Pendapatan setiap Bulan..
Iklan: Saya Mempunyai Kerja "Full Time" Dan Saya Berjaya Menggunakan Teknik Ini. Anda Pasti Boleh.

Sebelum saya pergi lagi jauh, biar saya beritahu sedikit tentang diri saya. Saya sama sahaja dengan ramai orang, kerja makan gaji, tidak ada masa nak belajar tentang buat duit dan ada keluarga untuk diuruskan. Macam yang saya ceritakan tadi, saya asalnya datang dari kampung dan komputer amatlah saya tidak suka pada awalnya.

Tapi saya sentiasa membaca tentang bagaimana orang jadi kaya menjual website dan betapa mudahnya nak buat ini berbanding menjual rumah. Dan satu hari saya terjumpa dengan Flippa.com .

Ianya ibarat eBay untuk jual website. Anda boleh jual beli website di situ dan di situlah saya menjana...
Ip Pengirim: 124.82.87.87

No comments:

Post a Comment




WEBSITE IKLAN PERCUMA

.
BANNER SAHABAT